.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیمانکاران گلستان محروم از پروژه مسکن مهر!!

طبق مصوب جلسه کار گروه مسکن کشور مهرماه 86 درخصوص تبدیل باغ مرکز تحقیقات کشاورزی گرگان برای ساخت مسکن مهر، وتاکید دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور در جلسه کار گروه مسکن استان در سفر دور دوم هیئت دولت به گلستان، در خصوص تبدیل باغ مرکز تحقیقات کشاورزی برای ساخت مسکن مهر، این مصوبه با مشکلاتی اعم از اداری و هم مخالفت های گسترده شهروندان گرگانی روبرو، وباعث شد که نسبت به این مصوبه تجدید نظر شود.

با دور اول سفر نیکزاد وزیر مسکن شهرسازی به گلستان مصوب خرید زمین در نقطه دیگری از شهر گرگان با اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال ، سازمان مسکن وشهرسازی گلستان مبادرت به خرید زمینی به مساحت 40 هکتار از زمین های (روستای سعدآباد گرگان) همجوارسایت استانداری گلستان نمود.

این پروژه مسکونی 6 هزار واحدی مسکن مهر گرگان که باید هرچه زودتر به مرحله اجرا در آید تا نسبت به تعهدی که دولت به مردم در خصوص مسکن مهر، وهم استان گلستان را از رتبه 28 به پایین تربیاورد. با دستپاچگی مسئولین استان روبرو شد، تا پیمانکاران گلستان، مخصوصا گرگانی از این پروژه محروم بشوند. سازمان مسکن شهرسازی آماده سازی این پروژه رابرای اجرا به سازمان همیاریها ی شهرداری استان واگذار می نماید ، همیاریها نیز پیمانکار دسته دومی را بنام شرکت راه وابنیه فجرنام آوران شاهرود واگذار کرده است حال سوال اینجاست اگر سازمان همیاریها توان اجرای این پروژه را نداشتند چرا وارد این پروژه شدند وبا چه نیتی این پروژه را به این شرکت واگذار کرده است؟

آیا در استان گلستان شرکتی با رتبه اول وجود ندارد که از شاهرود شرکتی با رتبه دوم آورده می شود وپیمانکاران گلستانی را از این پروژه محروم می کنند؟ آیا انتخاب این شرکت از استان سمنان با پست قبلی ریاست محترم سازمان همیاریها جناب آقای گیلک در استان سمنان مرتبط است!! درآمد از حاصل این واگذاری به حساب بیت المال واریز می شود یا به حساب .....؟! بر حسب دستور نیکزاد وزیر مسکن وشهرسازی این پروژه بعد از آماده سازی باید حدالاقل به 10 پیمانکار واگذار شود تاهر چه زودتر به اتمام برسد.

درجلسه ستاد مسکن استان پنج شنبه 31/4/1389 در دفتر استاندار با حضور ، فرمانداران ، عباس زاده مدیرکل دفتر فنی و مهندس دادبود معاونت عمرانی استانداری و جمعی از مدیران ستاد مسکن بر گزار شد ، مهندس پرهام جانفشان رییس سازمان مسکن شهرسازی گلستان طی گزارشی از روند پروژه مسکن مهر در استان و واگذاری پروژه 6 هزار واحدی گرگان بر حسب دستور وزیر مسکن به حدالاقل 10 پیمانکار جهت واگذاری با عکس العمل تند مهندس قناعت استاندار گلستان مواجه شد.

براساس شنیده ها با توصیه و پیگیری مدیر کل دفتر فنی استانداری و تاکید استاندار محترم گلستان با جناب احمدیان(آملی) مدیر عامل شرکت سوربن مذاکراتی انجام داده تا این شرکت سرمایه گذاری پروژه ساخت مسکن مهر گرگان را از آن خود نماید! با توجه به مصوب کار گروه مسکن کشور در خصوص وام ساخت هر واحد از پروژه مسکن مهر به میزان 25میلیون تومان که در نزد بانک مسکن استان موجود می باشد دیگر نیازی به شرکت سرمایه گذاری خارج از استان نیست و می شود این پروژه را از 10 شرکت به حد الاقل 20 شرکت گلستانی واگذار کرد تا بتوانند این پروژه را هر چه زود تر به پایان برسانند.

شرکت سرمایه گذاری سوربن در صورت داشتن سرمایه می تواند در هر نقطه از استان در بخش مسکن البته خارج از پروژه مسکن مهر سرمایه گذاری کند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.